Smash ry:n pingiksen mestaruuskilpailu 2022 - U17 -luokka

KentätSulkapallokenttä 1
Pvm02.04.2022
Tapahtuman nimiSmash ry:n pingiksen mestaruuskilpailu 2022 - U17 -luokka
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Kilpailua ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova, ja se sulkeutuu ke 30.3. klo 18!

Päiväturnaus on tarkoitettu kaikille Smash ry:n jäsenille, eikä osallistujan tarvitse olla mukana viikoittaisessa valmennuksessa. Junioreiden sarjat pelataan klo 12 alkaen, aikuisten osalta kilpailu alkaa lauantaina klo 14. Kilpailu pelataan lohkoina, joten kaikille osallistujille tulee useampi ottelu kilpailun aikana.

U17 -luokka on tarkoitettu vuonna 2005 syntyneille, sekä sitä nuoremmille pelaajille.

Lisätiedot:

Ari Ahokas
ari.ahokas@smash.fi

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.
LajiPingis
Lisätty14.03.2022 13:53