Massatennisklinikka Kaisaniemessä (Tasot 4-7)

PaikkaHelsinki, Kaisaniemen tenniskentät
Kentät1-3
Pvm13.06.2023
Tapahtuman nimiMassatennisklinikka Kaisaniemessä (Tasot 4-7)
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Klinikkaa ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Massatennisklinikalla kerrataan tyypillisiä massatenniksen lyöntejä sekä pelitaktiikkaa pitkän sisäkauden jälkeen. Käydään läpi myös olosuhteiden vaikutusta pelaamiseen. Klinikka on tarkoitettu edistyneille tai paljon tennistä osaaville pelaajille, suunnilleen Smashin valmennusryhmätasojen 4-7 pelaajille. Pelaajat jaetaan kolmeen pelitason mukaiseen ryhmään.

Tasojen 4-7 kuvaukset:

Taso 4: Pelaaja pelaa sujuvasti syötöllä ja syötönpalautuksella, pelaaminen sujuu hyökäten ja puolustaen.

Taso 5: Pelaaja on kansallisen tason E-D-luokkien pelaaja STL:n luokkajaossa tai hänellä on sen tason taidot.

Taso 6: Pelaajan taso voi olla hyvää D-luokkaa tai C-luokkaa.

Taso 7: Pelaajan taso on aivan C-luokan kärkeä tai B-luokkaa.

Klinikka järjestetään Kaisaniemenpuiston tenniskentillä (Svante Olssonin puistokuja 3, 00100 Helsinki). Jos sade estää tapahtuman, pyritään sille löytämään uusi ajankohta.

Lisätietoja kurssin sisällöstä tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi.

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
(jäsen 70 €)
Lisätty22.02.2023 15:30