Pelitapahtuma Kaisaniemessä [Tasot 2-3]

Kentät1-3
Pvm16.06.2023
Tapahtuman nimiPelitapahtuma Kaisaniemessä [Tasot 2-3]
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Tapahtumaa ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Pelitapahtuma on hyvä mahdollisuus kokeilla matalan kynnyksen kilpailemista, ja pelaaja saa useita otteluita eri pelaajia vastaan, mikä on yksi tärkeä tekijä tenniksessä kehittymisessä.

Tasojen 2-3, joille turnaus on tarkoitettu, kuvaukset:

Taso 2: Pallottelu sujuu kohtalaisesti takakentältä kovalla tennispallolla. Ei aivan alkeistasoa, koska pallottelu kovilla palloilla sujuu.

Taso 3: Pallottelu sujuu myös liikkeestä ja pituutta vaihdellen. Kaikki eivät tällä tasolla pelaa vielä sujuvasti syötöllä. Tyypillisesti 1-2 vuotta 1-3 kertaa viikossa tennistä pelannut on tason 3 pelaaja.

Turnaus järjestetään Kaisaniemen puiston tenniskentillä (Svante Olssonin puistokuja 3, 00100 Helsinki). Varauduthan säähän sopivalla varustuksella, koska turnaus järjestetään ulkona. Sateen yllättäessä turnaus perutaan tai siirretään mahdollisuuksien mukaan sisäkentille Smash Centeriin (Varikkotie 4, 00900 Helsinki).

Lisätietoja sisällöstä tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi.

Osallistumisen voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
(jäsen 45 €)
Ilmoittautuneita9 (1) / 9