Tenniksen Pelitapahtuma (Taso 2)

Kentät1-4
Pvm06.04.2024
Tapahtuman nimiTenniksen Pelitapahtuma (Taso 2)
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla:

Smash ry:n jäsen: "Ilmoittaudu TennisClub-tunnuksella" -> Kirjautumalla saat jäsenalennuksen käyttöösi automaattisesti

Ei-Smashin jäsen: "Ilmoittaudu kirjautumatta"

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Turnausta ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Huomioithan tarkkaan tasomäärityksen! Pelaajan tason pitäisi olla Smashin valmennusryhmätasoa 2 tai sitä vastaava. Alla myöhemmin kuvaus pelitason vaatimuksista. Tapahtuma on tarkoitettu nimenomaan harrastuksessaan melko alkuvaiheessa olevien pelaajien matalan kynnyksen kisaksi.

Pelitapahtuma on hyvä mahdollisuus oman tasoiseen kilpailemiseen, ja pelaaja saa useita otteluita eri pelaajia vastaan, mikä on yksi tärkeä tekijä tenniksessä kehittymisessä.

Tämä pelitapahtuma on suunnattu nimenomaan pelaajille, joilla ei ole ollenkaan tai kovinkaan paljoa kokemusta kilpailemisesta edes sisäisissä pelitapahtumissa. Turnauksen tulokset eivät mene Tennisliiton Tennisässä-palveluun.

Tämä on nimenomaan matalan kynnyksen tapahtuma, johon kannattaa tulla hyvinkin vähäisellä harjoitus- ja pelikokemuksella. Syöttää ei välttämättä tarvitse osata ollenkaan yläkautta.

Aikuisten Pelitapahtumissa pelataan kaksinpelejä tasolohkoissa aikapeleinä. Vain tarvittaessa pelataan ns. vaihtopeleinä, muuten aikapelejä yksi ottelu kerrallaan alusta loppuun. Mukaan mahtuu 16 pelaajaa.

Tason 2 kuvaus:

Taso 2: on alempi harrastajataso. Tasolla 2 pallottelu sujuu kohtalaisesti kovalla tennispallolla takakentältä. Syötöllä pelaaja tavoittelee pallon saamista ruutuun. Verkkopeli on vasta opettelun asteella.

Tasoa 2 voi kuvata ns. kovan tennispallon alkeistasoksi. Pelaaja voi jo lyödä ilman, että käytetään helpotettuja palloja, mutta on vielä melko alkutaipaleella harrastuksessaan.

Lisätietoja tapahtuman sisällöstä tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi.

Osallistumisen voi peruuttaa osoitteeseen janne.eerikainen@smash.fi. Osallistumismaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistuksella. Muistathan tutustua Smash ry:n tapahtuma- ja kurssiehtoihin.
(jäsen 39 €)
Lisätty19.11.2023 15:13