Smash ry:n pingiksen mestaruuskilpailu 2024 - junioriluokka

Pvm04.05.2024
Tapahtuman nimiSmash ry:n pingiksen mestaruuskilpailu 2024 - junioriluokka
Tapahtuman kuvaus---VAIN SMASH JÄSENILLE----

Lue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu seuran jäsenenä) TAI "ilmoittaudu (ei-jäsenenä)” [Jäsenyys tarkistetaan kilpailupaikalla]

Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Kilpailua ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova, ja se sulkeutuu Torstaina 2.5.2024.

-----
Päiväturnaus on tarkoitettu kaikille Smash ry:n jäsenille, eikä osallistujan tarvitse olla mukana viikoittaisessa valmennuksessa. Junioreiden sarjat pelataan klo 14 alkaen, aikuisten osalta kilpailu alkaa lauantaina klo 15.30. Kilpailu pelataan lohkoina, joten kaikille osallistujille tulee useampi ottelu kilpailun aikana.

Lisätiedot:

Ari Ahokas
ari.ahokas@smash.fi

Osallistumisen voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.
LajiPingis
Jonotus sallittuEi